Nowości z rynku

BIO pieczywo produkcji własnej w sklepach Carrefour Opublikowano 5 czerwca 2018

Carrefour Polska wprowadził do sprzedaży w dwóch hipermarketach w Polsce, w Katowicach i Bydgoszczy, pierwsze pieczywo własnej produkcji z certyfikacją bio. Jest to element strategii transformacji żywieniowej, w myśl której firma działa między innymi na rzecz upowszechnienia produktów bio.
Ambicją Carrefour Polska jest zajęcie pozycji lidera transformacji żywieniowej w kraju poprzez zapewnienie swoim klientom dostępu do produktów lokalnych i regionalnych, a także żywności bio. W tym celu firma angażuje się między innymi w bezpośrednie wsparcie rolników, a także stawia na pierwszym miejscu bezpieczeństwo i najwyższą jakość sprzedawanych produktów.
 
Realizując część strategii transformacji, dostosowano produkcje własną pieczywa do wymogów prawa rolnictwa ekologicznego, dzięki temu było możliwe uzyskanie certyfikatu bio. Certyfikatem ekologicznym są objęte 2 hipermarkety: w Katowicach na ul. Roździeńskiego oraz Bydgoszczy w Galerii Pomorskiej. Aktualnie w sprzedaży znajduje się BIO Chleb pszenny w cenie 14.99 PLN/kg, BIO Chleb żytni w cenie 9,99 PLN/kg oraz odpiekana BIO Bagietka pszenna w cenie 3,59 PLN/kg.
 
Jesteśmy zadowoleni ze spełnienia restrykcyjnych norm wymaganych do otrzymania certyfikacji BIO – dzięki temu nasi klienci mają pewność, że chleb Carrefour jest produktem w pełni ekologicznym. W przyszłości planujemy rozszerzenie produkcji pieczywa BIO o kolejne sklepy w Polsce – powiedziała Barbara Kowalska, dyrektor działu jakości i rozwoju trwałego w Carrefour Polska.
 
Dzięki certyfikacji ekologicznej obejmującej produkcję pieczywa pszennego i żytniego w sklepach Carrefour, klienci otrzymują produkt w 100% ekologiczny, zgodny z wszystkimi wymaganiami prawa rolnictwa ekologicznego. Bio pieczywo produkowane w Carrefour  powstaje z certyfikowanych ekologicznych składników, jednocześnie łącząc niepowtarzalny smak z atrakcyjną ceną. W ten sposób Carrefour dąży do upowszechnienia pieczywa bio na polskich stołach.
 
Carrefour, chcąc zapewnić swoim klientom najwyższy komfort konsumpcji, dąży do bycia liderem transformacji żywieniowej. Firma pragnie zagwarantować stały dostęp do produktów spożywczych wysokiej jakości i po przystępnych cenach. Transformacja żywieniowa będzie realizowana w oparciu o kluczowe zobowiązania: wdrożenie planu rolnictwa ekologicznego w Polsce od roku 2018, demokratyzację żywności bio, promocję produktów lokalnych i regionalnych, długofalowe wsparcie dla rolników w procesie przekształceń na rolnictwo ekologiczne oraz mobilizację Fundacji Carrefour w zakresie finansowania takich projektów.
Autor artykułuRedakcja